Niedostępność usług w dniach 21-24 czerwca 2024
Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca 2024., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje.
| TERMIN | Funkcjonalność / usługa | Jakie ograniczenia wystąpią w usługach? |
|---|---|---|
| W sobotę 22.06 w godzinach 06.00-12.00 |
Moje ID | Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp. |
| BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu | Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach | |
| Przez cały weekend od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00 |
BLIK – przelewy na telefon | Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon |
| Przelewy Elixir | Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych | |
| Transakcje walutowe | Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut. | |
| Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee | Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+ |
Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

